Jaké druhy reklamy se v současné době vyplatí?

Všichni víme, že svět se v několika posledních měsících proměnil o něco více, než jsme si dokázali představit. Stejně tak pole marketingu, kde začaly dominovat roušky s potiskem. Víte, do jaké reklamy se v současné době vyplatí investovat? 

Osobní přístup vyvažován zlatem 

Všichni jsme si prožili dlouhé měsíce strachu a lockdownů. Ze všech stran se na nás valily hrůzostrašné zprávy, reklama nás bombardovala na každém rohu. Snad se nedalo už ani poslechnout si svou oblíbenou skladbu, abyste nebyli vyrušeni vlezlou reklamou. Pochopili jste správně – lidé začali být k této formě propagace zcela neteční. Reklamní předměty proto zažívají skutečnou renesanci. Vyjadřují totiž osobní přístup. Přístup člověka ke člověku. 

To, co vám internet neposkytne

Pokud se v dnešní době rozhodnete udělat reklamní akci, budete mít rozhodně větší úspěch než při liché reklamě v některých médiích. Zjistíte, že lidé dnes potřebují se o novém produktu nebo službě dozvědět vše potřebné. Aby uvěřili, musí se s nimi někdo bavit. A když jim poskytnete drobnost zdarma, budou nad vaší nabídkou skutečně přemýšlet. 

Dobré obchodní vztahy

Podobné je to i s našimi dlouhodobými obchodními partnery. Měsíce, kdy jsme se nemohli vídat, by se mohly uzavřít volbou vhodného reklamního předmětu. Právě ten vyjádří, že vám na klientech skutečně záleží. Ať již se rozhodnete je obdarovat deštníkem, praktickou bezdrátovou nabíječkou, powerbankou, nebo třeba multifunkčním nářadím s logem vaší firmy, vždy se bude jednat o jasné gesto toho, že byste byli rádi, kdyby vám vaše dobré vztahy vydržely i nadále. Druhá strana si toho bude dobře vědoma, mnohem raději zůstane věrná vašim produktům. 

Reklamní předměty jsou něco, co se v dnešní době hodí pro rozšíření dobrého jména firmy. Můžete si vybrat maličkosti v podobě ekologicky vyráběné propisky, nebo třeba smart věci. Vždy bude váš zákazník vědět, že vám na něm skutečně záleží.