Jaké půjčky nás nejvíce ovlivňují pomocí reklam?

Televize je to první, co zapneme, když ráno vstaneme nebo když přijedeme z náročné práce domů. Někdy totiž netoužíme po ničem jiném, než po odpočinku, který nám může dopřát právě pouze televize, u níž si můžeme roztáhnout oblíbenou deku a jíst čokoládu či zmrzlinu, na kterou se během celého dne opravdu těšíme. Nikdy si neuvědomíme, že bychom možná mohli trávit čas trošku jinak. Ovšem někdy je takový odpočinek vážně potřeba.

Televize ovlivňují

Televize je ale také snadným nástrojem k dobrému marketingu. Vždyť si dejte ruku na srdce – jistě ani netušíte, že si pamatujete opravdu velkou většinu televizních reklam. Teprve tehdy, kdy vám poteče do bot, si uvědomíte, že znáte opravdu spoustu firem či bank, které se vám pomocí chytlavých písniček či jiných sousloví dostali do podvědomí, aniž byste to čekali. Přesně tak také vybíráte například banku nebo jinou instituci ve chvíli, kdy si chcete půjčit. Proč tedy následně ztrácet čas hledáním jiných bankovních institucí, pokud si vzpomenete na tu s nejchytlavějším mottem.

Mezi ty nejčastější a nejvíce známé patří jednoznačně půjčka od Air Bank. Svým heslem, že i banku můžete mít rádi, se dostala do podvědomí snad každého. Není se tedy čemu divit, když si lidé začínají čím dál více půjčovat právě od této zeleně ladící banky. Mimo jiné jistě také znáte minutové půjčky od Equa Bank. Roman Vojtek je známá osobnost, a tak zvolit ho do reklam byl opravdu skvělý tah. Mimo to samotné motivy reklam jsou velice chytlavé, protože odráží spoustu pohádek, které známe. Díky půjčování Marušky na jahody musí splácet co měsíc své závazky a právě skvělý herec přijde této pohádkové postavičce pomoci.

Samozřejmě se setkáváte denně v televizi i s jinými půjčkami, třeba s těmi nebankovními. Mezi ty nejznámější se určitě řadí i Japonská půjčka, která zaujala svou Japonkou v hlavní roli. Slovo „natotata“ znají lidé taktéž z této reklamy.